Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron, inaczej SEO (tłum. Search Engine Optimization), to działania mające na celu zdobycie jak najwyższej pozycji dla serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych. Jest to obecnie jedna z najbardziej efektywnych i najszybciej rozwijających się form marketingu internetowego. Właściwe pozycjonowanie witryny jest niezbędne do zdobywania klientów oraz budowania świadomości marki.

Zakres pozycjonowania stron

Proces SEO skupia się przede wszystkim na optymalizacji serwisu pod konkretne słowa kluczowe (działania on-site) oraz zdobywaniu wartościowych linków przychodzących, tzw. link building (działania off-site). Są to podstawowe czynniki mające wpływ na pozycję strony oraz jej widoczność w wynikach wyszukiwania.

On - site

Analiza i dobór słów kluczowych oraz pełna optymalizacja serwisu.

Off - site

Zdobywanie wartościowych linków przychodzących, które mają wpływ na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania.

Korzyści z optymalizacji

Odpowiednio dobrana i skutecznie wdrażana strategia SEO przynosi klientowi mierzalne zyski. Efekty pozycjonowania powinny być długotrwałe, dlatego wszystkie nasze działania są realizowane z największą dbałością o szczegóły. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko obniżenia widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania.

Odwiedziny

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to więcej odwiedzin na stronie, czyli dodatkowe transakcje dla firmy, a w rezultacie wymierne zyski.

Stabilność

Dobrze pozycjonowana i regularnie serwisowana strona zapewnia stabilność wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.

Zaufanie

Dzięki wysokim pozycjom wyszukiwania szybko wzrasta zaufanie do serwisu www , co jest jednym z kluczowych parametrów odpowiedzialnych za ruch na stronie .

Poufność

Zachowujemy pełną poufność usług informatycznych świadczonych naszym klientom. Bez ich zgody nie udostępniamy żadnych informacji na temat współpracy.

Pozycjonowanie stron www – podstawowe fakty

Search Engine Optimization (SEO) to proces mający na celu zwiększenie widoczność witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania – często określanych jako „naturalne” lub „organiczne”.

Ponad 71% wszystkich kliknięć dotyczy wyłącznie linków wyświetlanych na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (TOP10)

80% kliknięć z TOP10 odnosi się do pierwszych 3 wyników wyszukiwania

Biorąc pod uwagę ilość osób szukających konkretnych słów, kluczem do sukcesu jest celowe powiązanie tych słów z Państwa stroną www w wynikach Top 10, czyli na pierwszej stronie wyszukiwarki Google!

Pozycjonowanie stron www – przykładowe efekty

Zaprojektowanie strony internetowej uwzględniającej wytyczne wyszukiwarki Google, a następnie jej pozycjonowanie zgodnie z regułami SEO, przynosi znakomite rezultaty biznesowe. Jeden z naszych klientów z branży meblowej* w krótkim czasie przeniósł swój biznes z garażu do dużej hali produkcyjnej.

Średni czas wymagany do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników wynosi około 5 miesięcy. Zależy on od obecnej kondycji witryny, wieku domeny, serwera, na którym umieszczona jest strona oraz innych parametrów analizowanych przed przystąpieniem do współpracy.

Dynamika oglądalności wybranej strony www przed i po procesie SEO

Optymalizacja stron www oraz ich skuteczne pozycjonowanie są dziś warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu biznesowego w każdej branży!

Pozycjonowanie stron www – Dlaczego agencja SEO?

Powszechna jest opinia, że pozycjonowanie strony www można wykonać we własnym zakresie bez większych nakładów finansowych. Sprawa nie jest jednak tak prosta, jak na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać.

Jesteś producentem unikalnych szaf w kolorze biało-czerwonym :

Twoi klienci do wyszukiwarki Google wpisują najczęściej następujące frazy :
• ‘Nowoczesne szafy’
• ‘Szafy biało-czerwone’
• ‘Szafy unikalne’
… i znajdą w TOP 10 wyszukiwań Twoją ofertę pod warunkiem , że twoja strona jest zoptymalizowana i podlega ciągłym procesowi pozycjonowania (SEO)

Klienci jednak nie znają nazwy twojej firmy więc do fraz wyszukiwania jej nie dodadzą :
• ‘Nowoczesne szafy’ + Nazwa
• ‘Szafy biało-czerwone’+ Nazwa
• ‘Szafy unikalne’ + Nazwa
… co skutkować będzie, że twoja strona będzie praktycznie niewidzialna dla potencjalnych klientów a fakt jej odwiedzin może być wyłącznie dziełem przypadku.

Przykładowa struktura pozyskiwania wartościowych linków

Pozycjonowanie SEO nie polega na magicznym wyciąganiu strony www z otchłani internetu na pierwszą stronę wyszukiwarki. Pozycjonowanie to szereg żmudnych i czasochłonnych czynności, w których detale mogą zaważyć na sukcesie lub przesądzić o porażce przedsięwzięcia.

Nawiązując współpracę z naszą firmą, otrzymają państwo dostęp do spersonalizowanego panelu administracyjnego, w którym można zobaczyć efekty naszej pracy każdego dnia przez 24h !

Pozycjonowanie stron www – Ile kosztuje SEO ?

Od kilku lat z sukcesem prowadzimy kampanie SEO dla różnych podmiotów gospodarczych w Polsce. Mamy bogate doświadczenie i skuteczny zespół, który nie robi żadnych kompromisów tam gdzie nie wolno ich robić !

Struktura procesu SEO

1

Audyt SEO

Audyt SEO polega na zidentyfikowaniu błędów optymalizacji strony www oraz wskazania elementów, które należy poprawić. To warunek konieczny do rozpoczęcia procesu pozycjonowania serwisu internetowego

2

Optymalizacja

Optymalizacja SEO polega na przebudowie oraz dostosowaniu strony www pod względem kodu i treści do wymogów wyszukiwarek internetowych. Optymalizację witryny wykonuje się na podstawie wcześniej przygotowanego audytu serwisu. Nie można przejść do fazy pozycjonowania bez optymalizacji strony.

3

Pozycjonowanie (frazy i linki)

Ten etap obejmuje analizę i dobór słów (fraz) niezbędnych do skutecznego pozycjonowania. Link building to pozyskiwanie dla serwisu www wartościowych linków przychodzących. Ich ilość i jakość ma znaczący wpływ na wynik pozycjonowania i zależy od miesięcznego budżetu przeznaczonego na kampanię SEO

4

Analityka

Wszystkie procesy związane z pozycjonowaniem SEO wymagają regularnego pomiaru, monitorowania on-line i analizy. Na podstawie rzetelnie przeprowadzonej oceny kampania SEO jest na bieżąco optymalizowana i dopasowywana do potrzeb klienta oraz wcześniej zdefiniowanych celów.